שר הביטחון סייר בגבול הרצועה: "הפעולה תימשך"

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון סייר בגבול הרצועה: "הפעולה תימשך"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, יואב גלנט, קיים היום הערכת מצב בגדוד תותחנים במילואים של חטיבת האש 454, המוצב בגבול רצועת עזה.

    יחד עם קצין המילואים הראשי תת-אלוף (במיל׳) בני בן ארי ומפקד אוגדה 252, תא״ל מורן עומר, שר הביטחון צפה בתקיפות החטיבה מאז חידוש הלחימה, ושוחח עם מפקד חטיבת האש 454, אלוף-משנה יותם בורשטיין ולוחמי המילואים המשרתים בגדוד והודה להם על שירותם.

    שר הביטחון אמר בשיח הלוחמים: "סיימתי עכשיו הערכת מצב עם המפקדים, למדתי קצת על מה עשתה חטיבת האש, מה עשה הגדוד והסוללות שלו. הלוחמים נלחמים היטב במערכי האש אצלכם ביחידה, יחד עם הכוחות המתמרנים בתוך השטח, בחיבור ביניהם, עם חיל האוויר, חיל הים, המודיעין, הדברים עובדים היטב״.

    ״ביומיים האחרונים אנו פועלים גם בשטחים שלא פעלנו בהם בחודש האחרון וזה ילך ויתגבר. הפעולה הזאת תגיע לכל נקודה שצריך להגיע. אנחנו הולכים לחיסול מוחלט של ארגון החמאס – אין משהו ליד ואין משהו בערך״.

    ״אנחנו הולכים עד שאנחנו מכריעים אותם, מפרקים את היכולות הצבאיות ושוברים את היכולת השלטונית, ואנחנו נצטרך לעשות את זה עם התאמה לתנאים המיוחדים של השטח שאנחנו נלחמים בו שהם שונים מהשטחים שנלחמו בהם לפני כן. יהיה ירי עצים ומדויק״.

    ״הפעולה הזאת תימשך עד להשגת המטרות המלאות. יש לנו הישגים יפים מאוד בחודש הראשון, כל מי שחשב בעזה שצה"ל זה גוף שאפשר להרתיע אותו, לעצור אותו, מבין את זה היום. מג"ד בשאטי ובאל פורקן ובבית לאהיה ובבית חאנון כבר יודע טוב מאוד מה צה"ל יכול לעשות, אבל גם המג"דים של החמאס בח'אן יונס וברפיח מבינים טוב מאוד מה קרה לאחרים״.

    ״לאנשי המילואים אני אומר באופן מיוחד: יש ערך גדול מאוד שהדברים נעשים על ידי אנשי מילואים. היה מי שהטיל ספק בזה שאנשי מילואים יבואו – אנשי המילואים התייצבו ב-150 אחוז, בכל המקומות. בשילוב אנשי המילואים והסדיר נגיע לכל המטרות״.



    0 תגובות